reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zoltán Németh

Zoltán Németh

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pohybujem sa vo svete IT, webaplikácií/webdizajnu a mobilných komunikácií Zoznam autorových rubrík:  ITSpoločnosťWebovinyMobilovinySúkromnéNezaradené

reklama

IT

Japonci sa inšpirujú slovenskými zákonmi

Zoltán Németh

Japonci sa inšpirujú slovenskými zákonmi

Japonská vláda chystá novú daň

  • 13. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 498x
  • 1
Web Úradu priemyselného vlastníctva je nedosiahnuteľný
Moderné výpalnícto zo zákona.

Zoltán Németh

Moderné výpalnícto zo zákona.

Nový model koncesionárskych poplatkov je téma, ktorá sa dnes skloňuje všade a dostáva sa mu rôznych pejoratívnych prívlastkov. No máme od augusta roku 2000 v platnosti iný zákon vyberajúci výpalné, na ktorého existenciu sa už akosi pozabudlo...

  • 28. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 399x
  • 13
Trápny pokus o virtuálny nákup

Zoltán Németh

Trápny pokus o virtuálny nákup

Tak som sa rozhodol opäť niečo kúpiť na internete, ale ako sa zdá, nevybral som si toho správneho... Rozhodol som sa kúpiť si CD-čko. Či skôr špeciálny set štyroch CD. Keďže v kammenných obchodoch ho niet, našiel som si e-shop. Žiaden malý, o ktorom nikto nikdy nepočul, ale riaden(?), ktorý pôsobí na našom trhu už roky. Všetko vyzeralo spočiatku krásne a jednoducho... registrácia, objednanie, potvrdenie objednávky, stanovenie predpokladaného termínu dodania...

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 486x
  • 22
Koniec káblového chaosu pod stolom(?)

Zoltán Németh

Koniec káblového chaosu pod stolom(?)

I vy sa neustále potýkate s problémom zapojenia rôznych adaptérov do zásuviek? Zasuniete adaptér do predlžovačky a susedné zásuvky sú nepoužiteľné...

  • 11. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 314x
  • 20
reklama
Kúpil som si nový disk

Zoltán Németh

Kúpil som si nový disk

Kúpil som si nový disk - väčší, rýchlejší a chcel som ho použiť ako systémový.

  • 11. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 744x
  • 20
Vyskakujúce okienka v IE

Zoltán Németh

Vyskakujúce okienka v IE

Poznáte to... Otvoríte si stránku a okienka skáču o stošesť... Ale vy nemôžete/nechcete používať alternatívny prehliadač...

  • 4. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 263x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu