reklama

Koniec káblového chaosu pod stolom(?)

I vy sa neustále potýkate s problémom zapojenia rôznych adaptérov do zásuviek? Zasuniete adaptér do predlžovačky a susedné zásuvky sú nepoužiteľné...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

A adaptérov je vždy dosť - reproduktory, router, wifi access point, bezdrôtový telefón, stolná lampa, atď... Keďže mám prepäťovú ochranu riešenú inak , bolo by mi zbytočne kupovať prepäťové ochrany so špeciálne rozloženými zásuvkami. Tu prichádza k slovu výrobok, ktorý som omylom našiel v predajni IKEA: rozdvojka KOPPLA za korún slovenských 39...

Obrázok blogu



Je riešená trojvodičovo a má dve zásuvky s ochranným kolíkom umiestnené proti sebe. Do zásuvky sa zasúva "na výšku" a tak v predlžovačke s rozumným sklonom zásuviek nezaberá miesto susedných zásuviek, v horšom prípade je i tak možné do vedľajších zapojiť štandardné počítačové euro-vidlice.
Vrelo doporučujem - zrazu mám pod stolom prijateľný poriadok... ;-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Obrázok blogu



A takto vyzerá momentálne moja predlžovačka:

Obrázok blogu


Zoltán Németh

Zoltán Németh

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pohybujem sa vo svete IT, webaplikácií/webdizajnu a mobilných komunikácií Zoznam autorových rubrík:  ITSpoločnosťWebovinyMobilovinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu